Marketing

Met een doelgerichte strategie naar het hart van je doelgroep.

Voortdurend in beeld.

Wat is content marketing.


Het tijdperk waarin bedrijven op door hen bepaalde tijdstippen via advertenties en commercials hun marketingboodschap opdrongen aan klanten, is voorbij. De huidige consument doet zelf zijn onderzoek online en beslist zelf wanneer hij dat doet.

Het is echter moeilijk voor bedrijven om in een digitale wereld die 24/7 via ontelbare kanalen in bedrijf is, door de stortvloed van informatie te breken.

Een goede content marketingstrategie doet precies dat. Zij laat jouw bedrijf krachtig door de vele internetruis breken en plaatst je voortdurend onder de aandacht van jouw doelgroep.

Content kent veel vormen zoals blogposts, video’s, tips, berichten, foto’s en video’s op social media, infographics etc.

Het gaat erom dat je je doelgroep voortdurend weet te raken met relevante interessante en betrokken onderwerpen en thema’s. Krachtige content die mensen naar je website leidt en nieuwe klanten oplevert.

Besparing op je marketingkosten.

Bouw vertrouwen en expertise.


Hoogstaande en kwalitatieve content heeft grote voordelen; van het aantrekken van nieuwe klanten en het onderhouden van nauw contact met je bestaande klanten, tot het aanzienlijk vergroten van je vindbaarheid op Google. Tevens bouw je met kwalitatieve content het vertrouwen in je bedrijf of merk op omdat je je voortdurend profileert als expert op jouw gebied.

Content marketing is kostenbesparend. Je wordt in feite je eigen uitgever wordt en jouw content wordt de magneet wordt om klanten naar je website te trekken. Daarom word je minder afhankelijk van adverteren op andere internetkanalen.

Volgens de huidige statistieken bespaar je met goede en intensieve content marketing 62% op je marketingkosten maar levert het je driemaal zoveel leads op.

My Image
My Image

Ontloop de addblocker

Zorg dat je doelgroep je ziet.


Een andere bedreiging voor de internetadverteerder is de add blocker. Momenteel gebruiken zo’n 200 miljoen mensen een add blocker, een stukje software dat nagenoeg alle advertenties op internet wegfiltert. De advertentie waarvoor je als ondernemer betaalt, maakt dus een grote kans om nooit onder ogen te komen van jouw doelgroep.

Met een gedegen content marketing strategie draai je de rollen om. In plaats van dat je jouw advertentie onder ogen van je doelgroep moet zien te krijgen, haal je via zoekmachines als Google je doelgroep naar jouw website toe. Omdat daar de informatie te vinden is waar zij naar op zoek zijn.

Advies en ontwikkeling

Content voor elk medium.



The Story Hunters adviseren en ontwikkelen strategieën voor
content marketing. We bedenken concepten en campagnes en creëren overtuigende content voor elk medium, in elke gewenste vorm: video, audio, beeld en tekst.

Met onze in tientallen jaren opgebouwde kennis van content en van marketing brengen wij jouw merkverhaal op het juiste moment en met het juiste medium onder de aandacht van jouw doelgroep.

Zo verhogen wij jouw zakelijke en commerciële succes.

My Image

Specialisten in marketing & content

My Image

The Story Hunster zijn niet alleen specialisten in online marketing, we hebben ook tientallen jaren ervaring in het creëren van alle vormen van content. Van blogs, tot artikelen, van fotografie tot video, van webcontent tot content voor social media, van nieuwsbrieven tot gedrukte media.

Wij verzorgen alle vormen van content die jouw merkverhaal door een uitgekiende marketingstrategie krachtig communiceren en je bedrijf laten groeien.

Benieuwd wat wij met content en social media marketing voor de groei van jouw bedrijf kunnen betekenen?

Dan laten we eens vrijblijvend praten.

0475 23 23 30

Contact

The Story Hunters
Content Marketing Bureau
Munsterplein 13
6041 HD Roermond
☎︎ +31 (0)475 23.23.30
info@thestoryhunters.nl

KvK nummer: 62411640
Leveringsvoorwaarden

Social Media


© The Story Hunters, Roermond 2016