My Image

ONLINE MARKETING & SEO


My Image

ONLINE MARKETING & SEO

ONLINE MARKETING & SEO

Een sterke strategie achter je marketingactiviteiten.

Voordat de branding van je merk wordt uitgevoerd, moet er een sterke strategie als fundament liggen. Deze strategie zorgt ervoor dat alles consequent en samenhangend uitgevoerd kan gaan worden. Een zorgvuldig opgezet routeplan zorgt ervoor dat je op de juiste koers blijft.

Om jouw corporate story, bedrijf en product bekend te maken bij je doelgroep, bekijken we eerst wat de doelen zijn, maken we een SWOT-analyse en de bijbehorende confrontatie-matrix. Daarnaast wordt je doelgroep duidelijk gespecificeerd en bekijken we hoe we jouw bedrijf gaan positioneren in de markt.

Ook stellen we een aantal marketinginitiatieven voor die passen bij jou en je bedrijf. Op basis van deze marketingstrategie zullen we vervolgens jouw persoonlijke verhaal gaan vertellen.

SEO, word gevonden.

Veel van je klanten zullen je vinden doormiddel van zoekmachines, zoals bijvoorbeeld Google. Het is dus van belang dat je hoog scoort in de zoekresultaten. Met als gevolg dat meer mensen via zoekmachines naar jouw website komen. Globaal is SEO op te delen in 3 onderdelen: 1) website optimalisatie 2) content plaatsen 3) link building.

Actieve website.

Je website kan op een bepaalde manier worden ingericht, zodat die beter vindbaar is voor zoekmachines en hoger in de resultaten belandt. Denk hierbij aan het gebruik van bepaalde woorden in je teksten, gebruik van afbeeldingen, etc.

Ook is het belangrijk dat je website regelmatig geüpdate wordt met nieuwe content. Denk bijvoorbeeld aan blogs, nieuws of tijdelijke aanbiedingen.

Zoekmachines zien graag dat de website “leeft”. Ten slotte werkt het erg goed voor je vindbaarheid als andere websites naar jouw website linken. De logica erachter is erg voor de hand liggend: als veel andere websites naar jouw website linken, moet het wel een betrouwbare website zijn.

ONLINE MARKETING & SEO

Een sterke strategie achter je marketing activiteiten.

Voordat de branding van je merk wordt uitgevoerd, moet er een sterke strategie als fundament liggen. Deze strategie zorgt ervoor dat alles consequent en samenhangend uitgevoerd kan gaan worden. Een zorgvuldig opgezet routeplan zorgt ervoor dat je op de juiste koers blijft.

Om jouw corporate story, bedrijf en product bekend te maken bij je doelgroep, bekijken we eerst wat de doelen zijn, maken we een SWOT-analyse en de bijbehorende confrontatie-matrix. Daarnaast wordt je doelgroep duidelijk gespecificeerd en bekijken we hoe we jouw bedrijf gaan positioneren in de markt.

Ook stellen we een aantal marketinginitiatieven voor die passen bij jou en je bedrijf. Op basis van deze marketingstrategie zullen we vervolgens jouw persoonlijke verhaal gaan vertellen.

SEO, word gevonden.

Veel van je klanten zullen je vinden doormiddel van zoekmachines, zoals bijvoorbeeld Google. Het is dus van belang dat je hoog scoort in de zoekresultaten. Met als gevolg dat meer mensen via zoekmachines naar jouw website komen. Globaal is SEO op te delen in 3 onderdelen: 1) website optimalisatie 2) content plaatsen 3) link building.

Actieve website.

Je website kan op een bepaalde manier worden ingericht, zodat die beter vindbaar is voor zoekmachines en hoger in de resultaten belandt. Denk hierbij aan het gebruik van bepaalde woorden in je teksten, gebruik van afbeeldingen, etc.

Ook is het belangrijk dat je website regelmatig geüpdate wordt met nieuwe content. Denk bijvoorbeeld aan blogs, nieuws of tijdelijke aanbiedingen.

Zoekmachines zien graag dat de website “leeft”. Ten slotte werkt het erg goed voor je vindbaarheid als andere websites naar jouw website linken. De logica erachter is erg voor de hand liggend: als veel andere websites naar jouw website linken, moet het wel een betrouwbare website zijn.

Klaar voor een nieuwe en verfrissende aanpak van je marketing?

  • My Image
    Ik zocht: een originele en betaalbare manier om de markt te bereiken én onderscheidende voorstellen hierin. Ik vond: animatievideo’s van The Story Hunters. Ik kreeg: een gedegen inventarisatie, de juiste vragen waardoor ik mij helemaal kan vinden in hun voorstellen! Maatwerk dus…
    Léon Pouls, Centrum voor Coaching
  • My Image
    'De animatievideo die The Story Hunters voor ons hebben gemaakt, laat precies zien waar Reisfactoren voor staat. Dat de video bij het publiek aanslaat blijkt uit de reacties en het feit dat de animatie doorgaans volledig wordt bekeken en niet halverwege wordt afgebroken.'
    Monique Swelsen, Reisbureau Reisfactoren